:)

var ett tag sen jag skrev, så tänkte skriva nu. medans jag väntar på att min oboy ska bli klar
har inte hänt så mycket på senaste, det gamla vanliga. förutom att de har snöat, & är fett kallt ute.
usch, ge mig sommar & sol (: haha.
idag så var jag ju ledig, men gina hade tandläkaren klockan 8 så hängde med henne dit ,
sen efter så bestämde vi oss för o gå till mc donalds o äta frukost. toast & gina köpte varm oboy
som var för varm så hon brände hela tungan , nae va synd.
vi satt där i nån timma, haha o snacka om allt. tog en rolig bild på gina, kanske kommer upp i bloggen senare?
de får vi se, hahahahhaha ne skoja, gina skulle döda mig ;D haha . men den va söt.
aja sen åkte vi hem, o jag gick ut med nikita, kallt kallt kallt . sen gick hem o la mig o kollade på
film, somnade direkt, o vaknade vid halv 6 ;o har altså sovit bort hela dagen. inget vidare men tur att man e ledig imorgon, eftersom ja inte kmr sova inatt. ska sluta o skriva nu o sen senare ska ja till willys med gina.
måste köpa lite grejer haha puss (k)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0