can we try again?

nu funkar äntligen min data igen :)
det var sladden som var fuckad, så var tvungen & köpa en ny idag.
men eftersom jag jämt har sån otur så funkar inte datan helt ändå haha.
tog 5858585 minuter att sätta på den förut, så tror det är något glapp eller nått sånt.
hoppas det löser sig, men alla mina bilder & allt försvann :(
inte lika kul, hade liksom allt här, minnen o sånt..
nu sitter jag & funderar på om ja ska ta o göra min engelska läxa ?
borde egentligen göra det, men kanske kan göra den imorgon på geografin istället
då man är lite piggare, för min hjärna är fuckad just nu..
sova vill jag också gööööra, men kan inteee. typiskt alltid samma problem :( haha
men har jobbigaste dagen imorn i skolan, så ska kolla lite bloggar o sen lägga mig o kolla på film
(K)



Nobody said it was easy,
It's such a shame for us to part.
Nobody said it was easy,
No one ever said it would be this hard.

Oh take me back to the start.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0