does it feel the same

ska skriva lite snabbt innan jag städar mitt rum hade jag tänkt.
idag så hängde jag ju med gina till tandläkaren, fick vänta 1 timme
& fick inte hänga med in som jag brukar, så jag satt & nästan somna i väntrummet
haha. tur att det fanns tidningar & läsa haha sen gick jag & gina o tog spårvagnen till stan
kollade runt letade efter en ny mössa efersom jag tappade min finaste haha :/
men hittar ingen som ser likadan ut, så får vänta o se om det kommer in .
sen gick vi & käkade på chicken, gott men både jag & gina blev asmätta haha.
sen köpte jag bara två nya piercingar, o sen åkte hem.
färgade håret, & sen kollat på tv o sånt bara. nu för en stund sen var jag hos sara.
lina var också där, så vi satt o snacka en liten stund.
imorgon blir det ingen skola för ska till um,  bästa vän gina hänger med.
du är bäst gumman <3<3
sen blir det festa, ska till linköping med andjela, & lina ska också med :D
men hon ska inte dricka, men iaf, aa hejdå haha.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0