hm.

ja nu är man frisk iaf :) men hostan & förkylningen vägrar försvinna.
men man ska ju vara glad för att det bättras iaf eller hur :)
helgen har varit lugn, skönt de också ibland.
jag & gina skulle gått på bio i lördags, men eftersom vi inte kunde bestämma oss vilken film så
såg vi på film hemma hos mig istället, & köpte godis o sånt.
mysssigt !
sen igår så fyllde ju lina år, grattis gumman <3
var där & åt tårta o annat gott, <3
sen blablablabla.. & idag har jag o gina varit på um.
skulle hämta nytt recept o sånt & sen åkte jag tilll skolan & lämnade in en lapp
en VIKTIG lapp som min katt hade rivit sönder, tur att jag fick en ny iaf haha
o nu alldeles straxt ska jag börja plugga, är inte så sugen men har ett arbete i geografi som ska vara klart imorrn
inte lite saker man ska göra heller, mycket, & gissa vem som inte ens har börjat?
aa, så kan det vara.  ska förbi willys med gina nu också :)        Puss


tårtan som vi käka hos lina  , som hon bakat:D asgod





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0