men det är nu det är försent..

igår var man på lina & angelinas lokalfest , och det var faktiskt en klockren kväll trots allt.
jag åkte & mötte linn vid halv tio så åkte vi vidare för att möta andjela & evelina.
när vi hade mött dom tog vi bussen ut :D när vi väl var framme skulle vi ta någon genväg lr vad det var.
helt fucking leriga & smutsiga blev våra skor ba för det var värsta skogsvägen vi gick
när vi kom dit så satte vi oss o började dricka o sen fortsatte dricka haha.
sen hände det en grej som var lite kul hahaha.
sen någon gång vet inte vad klockan var så skulle jag lina andjela linn & evelina ta taxi hem
vilket inte gick så bra, låtarna i taxin påminde allt för mycket så det aa. skitsamma!
sen när taxin lämnat av linn & evelina , så kom vi på att vi inte hade några pengar, för ja hade köpt upp för mina, så andjela hade bara typ två hundra nått, o när vi var vid smhi så var det redan uppe på 300.
så taxi chaffören lackade loss och sen fick vi gå därifrån haha. :o
jag o andjela började springa o ja fastnade i ett träd med mitt hår, haha katastroff lr hur vh :D hahahaaha
sen gick lina & andjela  hem till lina, o ja gick hem till mig o sov..
nu tänkte ja äta o sen sova igen, hejdå(k)



glömde faktiskt att ta bilder , men hann iaf ta en bild
jag & evelina:D















Kommentarer
Postat av: andjii

hahaha bästa herregud alltså, LINA : STANNAAAAAA FÖR HELVETE ! hahaha

2009-11-08 @ 15:56:04
URL: http://andjelince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0