these walls dont lie.

inte skrivit på ett bra tag, hade faktiskt glömt bort bloggen
tills moa påminde mig, så då får jag ta & skriva lite nu.
moa ska snart skicka över lite som hon har skrivit. hon är så duktig på det
& man blir altid tårögd när man läser dikter o sånt som hon skriver.
nog om det, idag har jag varit med lina på stan, o köpt lite saker
alltid kul & shoppa eller vad säger ni :D ? haha, sen efter det gick jag hem
till mormor & fikade o såånt.
sen har jag bara varit hemma, men inte gjort något bara suttit här & ruttnat
även fast jag har massor saker att ta itu med, & klockan är redan ett haha
tur att man är ledig imorgon, så man kan fixa det då. ska även hänga med bästa gina
till tandläkaren , sen kanske det blir en tur på stan, ja måste köpa en ny piercing
för min piercing i överläppen har växt igen, så tänkte köpa en ny & sen försöka göra om den
kommer göra ont som fan, men de är värt smärtan .. nu ska ja sluta o skriva o hitta på nått annat:D
puss & kram.

 


mina bebisar tog upp hela sängen inatt :d haha <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0