been doin this

vaknade för en stund sen, somnade direkt när jag kom hem från skolan.
kollade på någon film med mamma, den verkade bra, så den ska jag se klart senare.
om jag inte somnar då också, men de tror ja inte :)
svenska provet idag var att man skulle referea en text? förstod inte så mycket.
men vi har hela veckan på oss att skriva på det, så imorn ska jag göra mitt bästa.
ska läsa en text idag också, om de ämnet jag tog. så de är vad ja ska göra senare.
film & plugga, de låter ju inte så kul. ska försöka få tag på gina också, o kolla om hon är hemma eller nått
så ja kanske kan träffa henne en stund :) . hörs ! (K)




& jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut.








älskling tussan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0