come back to me

trött ! de är nog egentligen de ända ja borde skriva just nu haha.
men ska skriva lite ändå, idag har de varit skit seg dag iaf i skolan,
men sen när jag kom hem från skolan så var mormor hos oss & åt mat
o sen fikade vi, <3
sen typ badade jag & sånt, o väntade på att lina skulle komma hem från stan
sen gick jag o möte lina & gick hem till henne o käka en tårta som hon hade gjort i skolan
skiiiiiiit god var den :D
sen drog jag & lina hem till sara, o där satt vi o snacka en stund, har kommit hem därifrån för en stund sen
borde nog sova nu egentligen, men börjar ifersig skolan imorn vid tolv,
får se hur de blir :) hejdå







jag saknar dig :(:(


Kommentarer
Postat av: Erika

hahah mjo,

minns svagt när jag tog den också

Vi var ju inte fulla alls elr så. haha Ja klart vi får gå ut snart igen tycker jag <3 :)

2009-10-25 @ 15:58:26
URL: http://erikasigeklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0