hangover.

mm presis, måste ta & städa mitt rum snart för det ser förjäävligt ut, men inte de lättaste att göra när man
är bakis & trött, haha . igår så mötte jag erika typ vid där hon bor & så gick vi hem till sebbe för att börja dricka
där var några stycken , & senare skulle vi dra till hugos, jag & erika var tvugna att åka o köpa cigg, så vi lånade rasmus cykel o cyklade ner till macken, de regna sönder sig haha. sen drog allihop in till hugos & sen var vi där o så :D trevlig kväll faktiskt, vid 3 tiden tror ja drog jag o erika o björna till max, haha käkade sönder oss!
sen så fixade skjus & jag kom hem & sov, idag blir de en lugn dag, ska kolla på film ikväll o så med syster :)
skönt att de är höstlov ! hejdå.




det gör så ont ... utan dig

Kommentarer
Postat av: Erika

hahah omg björna ja;) sötnos

2009-10-28 @ 13:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0