hmm.

har så tråkigt, någon som kan säga nått roligt som man kan göra?
har fått svårt för att sova , & jag hatar verkligen det..
antar att de blir så när de är såhär jobbigt.
ja kan inte låta bli att sakna.
aja, idag så har jag i stort sätt pluggat hela dagen, känner mig faktiskt stolt över mig själv :)
& det gick bra också, eller de hoppas ja :) .. fick tillbaka en svenska uppsats vi skrivit också,
& på den fick jag g + , jag som var 100% säker på att ja skulle få ig ? .. så det är iallafall något positivt.
imorn har jag geografi på morgonen, inte så jävla kul? men måste dit, & efter ska mormor skjutsa mig, jag ska hämta mitt sim kort :) så imorgon kommer min mobil att funka, eller inte min mobil.. för den e på lagning o går nog därimott inte att laga, men ja får nöja mig med den skiten ja har nu, de är så när man e klantig,
ne ska försöka fixa min design lite, för den ser förjävlig ut tycker jag haha. hejdå(k)



onödigt vetande som bara gör så man själv mår sämre.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0