i guess nothing could last forever

nu har jag en ny blogg igen, för den andra blev desingen o allt helt konstig, så gick inte & ändra
egentligen så är jag inte speciellt sugen på att blogga överhuvetaget, men nu har jag iaf en blogg.
har försökt att sova i flera timmar nu, men det går inte, kan inte sluta tänka.. & de gör så ont
hur mkt ja än försöker att inte tänka på det, så går det inte.
jag får sån panik, varför blev de såhär? .. ne de är jobbigt. de är de enda ja vet just nu.
har nått prov imorn tror ja också? i svenska, vet inte om man skulle plugga på det? för isf har jag inte de.
men tror inte man skulle det, tråkigt. de mesta känns faktiskt tråkigt nu..
går över med tiden? hoppas så.
aja, hejdå!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0