it feels so strange.

Hej glömt att skriva nu på några dagar, men de blir lätt så när man har annat att göra.
i helgen blev det lungt. var hos lina en stund i fredags & där var även hennes släkt & systrar
trevligt att träffa dom :) jag & lina skulle egentligen dra till otten, men ångrade oss
vilket kanske var lika bra, så jag gick hem vid elva & då möte jag gina som skulle sova hos mig
vi gjorde inte allt för mycket, satt o snacka, kolla på film & datan osv
vi vaknade iaf vid tio dagen efter & åkte ner till stan för att köpa lite grejer
köpte hårfärg så vi drog hem till mig igen & käka o sen började färga håret
tog typ 4 timmar? eller nått haha , skit jobbigt.
& de blev inte så som ja ville att de skulle bli heller :/
senare på kvällen så följde vi med lina till reseentrum
& sen drog jag o gina till m.
men där stannade vi inte så länge, tog spårvagnen tillbaka hem till mig
kollade på en film till o sen sov vi.
tack för helgen bästa vän, <3
Söndag ; vet inte hur ja ska skriva o orkar inte heller, kan inte säga mer än att den var underbar både på ett
bra och på ett dåligt sätt.
& i måndags gjorde ja inte heller mycket,  eller aa iallafall inge ja orkar skriva upp nu
hejdå !



sara,moa & jag & min älskling nikita - i somras hos moa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0