nothing could change my love for you

nu skriver jag igen, för har ganska tråkigt ..
har iallafall hunnit att läsa texten, eller a de är en novell.
& den var faktskt jävligt bra .
men filmen har jag inte hunnit sätt än, de ska ja se senare innan jag somnar.
har också hunnit med att träffa lina förut en stund, gick hem till henne & hon skulle installera något på hennes data sen tog vi bara en cigg & sen gick jag hem, sen gick ja för att träffa moa & snacka lite med henne också :)
men blev inte så länge, för de är ju så kallt ute, & så har ja nyss snackat med gina i telefon.
vi har lite planer på gång, en stor förändring, haha iallafall för oss, hahaha
inget mer kul & skriva, eller jo ja får mitt sim kort nån gång i veckan, så alla som försöker få tag på mig
kan göra ett nytt försök då, för har inget nr just nu .. men kommer andvända samma igen ;p puss






Kommentarer
Postat av: g

HAHAHA! "stor förändring". söt du är. typiskt oss haha <3, bästavän

2009-10-13 @ 07:35:56
URL: http://ggina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0