orkar inte.

har inget positivt att skriva i bloggen, så borde kanske inte skriva överhuvudtaget?
men har inget att göra nu, så får bli ett litet kort inlägg.
har nyss varit ute o mött moa, o pratat lite, <3
fyfan vad kallt de är ute, jag fryser sönder mig nu alltså.
hade tänkt & försöka sova snart för ska upp tidigt imorgon , ska åka med mormor till kyrkogården
kan inte förstå att det är ett år sen idag, idag 28 oktober , fast för ett år sen ..
den där känslan kommer tillbaka, den där jobbiga känslan. :( kom tillbaka!

& mitt i allt de dåliga så är det fuckat, vet inte men nu känns det ännu värre.
det kan vara för att någonstans mitt i , så känner jag att aa.
vill inte skriva ut här, det blir inte bättre av det!
men jag vill bara att allting ska bli bra mellan oss. jag orkar inte ha det såhär längre.
det blir inte bättre, det blir värre. :(:(:(:(

som sagt, det är ett tråkigt inlägg , men så kan det gå när man har depressioner..
tvivlar på att jag kommer kunna somna inatt också. fan helvete .. hatar de här

hejdå.



                                               







Kommentarer
Postat av: Erika

Gumman kärleken är ett helvete javet. Du är värd en bättre om han inte förstår vad han förlorar. Kmr ordna sig ska du se! ;o<3

2009-10-28 @ 13:31:53
URL: http://erikasigeklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0