please understand

det verkar som om jag jämt har tråkigt när jag skriver i bloggen?
haha så ska inte skriva de, blir nog ganska ut tjatat i längden haha.
men kom hem från moa för ett tag sen, de blev inte att sova där idag. men någon annan dag :)
vi satt & snacka, o lina var också där.  <3
vi drack lite powerking & käka choklad, o moa gjorde även cappucino till mig :) tack gumman
sen innan de träffade jag gina, TACK för du jämt finns där, o tack för du förstår de här ..
o sen ja.. blivit ganska jobbigt o de känner jag nu, eller jobbigt har de varit hela tiden.
men jobbigare.. man vill en sak, men måste göra en annan.. just pågrund av att de inte är rätt
men, de kanske också löser sig någon gång. hoppas så, ne ska snart kolla på film, eller så blir de att vara vaken ganska länge inatt? för sova de kan ja verkligen inte göra nu, men börjar ju tolv imorn.
så de är ju skönt , då ska ja skriva klart mitt svenska prov o sen hem, sen kanske följa med emma o mamma o handla, beror på om ja orkar det imorn.
aja hejdå (k)



jag & moa


Kommentarer
Postat av: Mr Z

Men de är för du själv är tråkig !! RYCK UPP DIG !!!

2009-10-15 @ 01:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0