they say that time will dry the tears

måste de vara så jävla kallt? jag fryser sönder mig snart, så hade tänkt bada alldeles snart
sen ska ja börja fixa mig & sen åka till skolan, jag försov mig imorse, som inte var världens smartaste
för har missat massor på geografin på senaste, men får försöka att inte missa något mer.
mormor skjutsade mig till vilbergens centrum förut så ja kunde hämta mitt sim kort:) sen åkte vi till kneippen
o sen till willys, jag älskar dig mormor <3
sen har ja snackat med gina i telefon ganska länge haha, jämt när vi snackar så blir de länge.<3
idag så vet ja inte vad som händer, skulle sova hos moa iallafall tror ja :) de blir trevligt. var länge sen.
ne nu ska ja packa mina saker o sen bada (K)



jag & bästa vän i örebro


Kommentarer
Postat av: zäääk

Sheeit varför har du klippt bort mig :S ? ja ska ju vara i mitten!! hehe

2009-10-15 @ 01:10:06
Postat av: s

du tror de lilla gubben :) haha

2009-10-15 @ 01:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0