usch

mår skit dåligt känns som ja ska spy vilken sekund som helst :(
blir inte bättre av att jag har en sån fuckad tandvärk & mitt huvud bombar sönder mig
men ska snart se på film med syster, hon mår också illa & sånt. typiskt att man ska må såhär när de är lov o allt
aja, kom presis hem har varit på willys med lina & linn, o annars idag har ja inte gjort så mkt kollat på film bara.
såg föresten förut att gina hade skrivit jättegulligt i hennes blogg. jag blev faktiskt tårögd , du är så jävla söt gumman .. vi har gått igenom så mycket, både bra men ändå en del dåliga saker, men vi klarar det jämt.
för vi klarar allt tillsamans, du är den personen som jag litar på mest av alla. & duvet att du kan lita på mig med.
själsfränder, från den dagen då vi träffades, vi har altid genom åren tyckt & tänkt samma saker.
har de varit något vi varit rädda/oroliga över så har vi altid haft varandra, för du har altid förstått.
vi har förstått på samma sätt. jag är tacksam för att du lyssnar & förstår gina!
du är min bästa vän & det går inte o ändra på <3 jag älskar dig .




                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0