and i want let it go.

man mår verkligen som man förtjänar idag, vakna upp med skit ont i halsen, ont i mina lungor & mina fötter.
sen har jag infektion i min navelpiercing också som med har blivit värre. skit jobbigt det här !
men igår så var det fett kul, jag moa & sara började dricka hemma hos sara först, & anncharlotte också.
vi spelade spel o sånt , sen så åkte vi till otten, o de var sjukt kallt ute, var nära på o frysa ihäl .
sen efter otten så tog vi taxi hem, o bestämde oss för att gå til moa o äta o fortsätta dricka, skiiit roligt altså hahaahahaha. tack för en bra kväll :) , idag blir de nog att ta lungt, elr vill egentligen hitta på nått kul, ska ringa till sara o kolla vad hon ska göra idag,   puss&kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0