de är så de ska vara.

nu har jag äntligen köpt en ny data, så kmr bli mycket mera uppdatering nuförtiden
får man hoppas att man orkar skriva också haha.
idag har jag umgåts med bästa vän. vi åkte till stan o kollade efter kläder o så o en ny data till mig.
men jag lyckades få med gina till maxi, eftersom vi inte hitta nått i stan. o där hitta vi en data
& sen ett varsitt bälte o sen åt vi mat också, sen hade vi lite problem med att ta oss hem för både jag & gina var lata o orkade inte ta bussen, så mormor hämtade oss & sen dess har ja inte gjort ett skit. bara suttit här typ
datanörd haha, ne men har saknat att sitta vid datan, men nu har ja tröttnat & tänkte spela lite xbox tror ja.
sen efter de blir de kolla på film , sen soooooooova. skolan börjar ju på torsdag så kan va bra o vända tillbaka dygnet, om de nu kmr gå, annars lär man ju vara hur trött som helst när skolan börjar, haha .
kan tyvär inte lägga in någon bild , därför ja inte gjort de på länge. för att ja. alla mina bilder är på min förra data.
haha puss & kram.




Kommentarer
Postat av: e m m a

(Y)

2010-01-22 @ 20:30:05
URL: http://lifeupsiidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0