:)

heeeeeej. hoppas allt e bra med er haha
kom nyss hem från stan, var där med gina vi var på min skola o skrev in mig.
och sen stan o så köpte jag hårfärg, så blir att färga senare om jag orkar :) annars får jag göra det imorgon
igår så var vi på bio & såg new moon. skit bra , sen så sov jag hos henne.
o vi kunde inte somna, först satte vi på någon skräk film som sög. , typ nått sånt hände inget speciellt, så vi såg inte så mycket på den utan låg o snacka till klockan 6 på morgonen typ haha .
dö trötta när vi vakna, men fick ändån skjus av ginas mamma till min skola, o aa sen har ja inte gjort så mycket sen dess. tänkte förbi mormor sen om hon e hemma, aja puss&kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0