.

skiver bara lite snabbt för känns som om jag kommer somna när som helst
ändå så är klockan bara 8 typ haha.
men får försöka hålla mig vaken för ska se " sova med fienden" som börjar på trean sen vid 10
den är asbra, tycker jag iaf, någon annan som har sätt den som också tycker den är bra:D ? ..
aja, imorse så hade jag o gina ställt väckarklockan på tolv. men vi gick upp typ tio över lr nått
käkade frukost o sen fixade jag mig o följde gina hem sen åkte jag till skolan
hade bara matte och efter den gick jag o mötte lina o vi gick till stan, ja köpte en ny parfym
och sen lite annat som behövs. efter det åkte vi hem o sen dess har jag varit hemma
funderar på att städa mitt rum, men får se om jag orkar haha.
hörs. puss&kram



jag & moa - gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0