hmhmhmhm

inte hunnit skriva idag. men nu skriver jag lite innan jag o gina ska se på film
imorse så mötte jag gina vid resecentrum så drog vi till UM. o sen efter till stan o kollade lite.
köpte lite smink o sådär. o sen köpte mat o tog med mig hem, chicken kebab:D haha
sen när jag kom hem så käkade jag iallafall det , sen så åkte jag & lina till maxi
lina käkade, o sen drog vi till lite affärer o ja köpte kläder o sådär.
sen åkte vi o tanka o sen hem , när jag kom hem så möttes jag o gina nästan direkt
o drog till willys köpte lite godis o så :D .
o sen hem till mig kollade på film, o hon ska sova här inatt :D
vi ska snart se på ngn film, men både jag o gina sitter här som två data nördar
filmen är typ tre timmar lång. så blir nog inte mkt sömn inatt.
men som tur är så börjar man ju vid två imorgon :D så sova hinner man ju också med haha
tänkte lägga upp lite bilder som gicka nyss skickade till min data, haha. inte dom bästa
men minnena är dom bästa, hejdå puss o kram


i stockholm 08


hos madde på fest



hos davve



gröna lund



                                                          på väg till magnus uggla konsert 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0