trött.

är skit trött skulle helst vilja lägga mig ner o sova ett par timmar, men de hinner ja inte för ska ner till stan straxt med sara & hennes mamma, vi ska hämta ut våra biljeter till kryssningen, sen får vi se om vi tar något & äta eller nått där också, första dagen i skolan idag, hade bara matte o sen slutade jag, var hur trött som helst imorse.
nu måste ja börja ändra mina vanor så att ja sover på natten, så ja blir piggare. igår så gjorde ja inte så mycket sen, jag o min syster kollade på film, någon skräk film, som var bra men ganska seg, kmr inte ihåg va den heter, men kanske lika bra, inte världens bästa film o rekomendera heller haha.
ne nu ska ja ringa till sara & kolla när vi ska åka, puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0